juli 08, 2019

Besök varandras stall

8 juli 2019
juli 08, 2019
Förra veckan (3/7-19) var det Star Stables 400:de uppdatering. Tänka sig att de har gett oss hela 400 uppdateringar! Detta firar Star Stable genom att ge oss en helt ny funktion, MyStable-inbjudningar. 


Jag bjöd in käraste Jojjo, även Connie och Lay har besökt mitt hemstall.

Nu kan du bjuda in vänner till ditt stall, max 4 vänner kan komma in till dit stall. Vännerna kan klappa dina hästar, förutom den du rider på. Man kan även sätta ihop outfits tillsammans.

Nu kan vi äntligen tillverka våra egna kransar till våra avatarer,  i år kan vi också tillverka kransar till våra hästar. Eftersom jag har alla kransar förutom de med höstlöven och snäckorna till avataren så är jag mest på jakt efter kransarna till hästarna. Dock kan man endast tillverka två kransar per dag, en till hästen och en till avataren. Lite tråkigt eftersom man fick leta efter alla på en gång förra året.
Fiskedammen är också tillbaka!! Som jag har längtat efter den. Nu kan man fiska upp något till hästen eller avataren en gång om dagen. När vi har fått allt kommer det vi har fiskat upp vara en hel outfit. Jag kommer återkomma när jag har fått ihop hela oufiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar