juni 28, 2019

Nya urhästar & midsommar outfit

28 juni 2019
juni 28, 2019
Med denna veckas uppdatering kom det två nya urhästar. Det som är extra speciellt med dessa urhästar än de tidigare, är att de är lika snabba som vanliga hästar och kan utföra piaff.
Är lite kluven till hästarna då är Lusitanos, är inte så jätteförtjust i den rasen in game. Men om jag skulle välja vilken jag skulle ha i mitt stall, så blir det björkhästen.
Vilken av dessa två gillar ni bäst?

Bilderna är från Star Stables nyhetspost.

Förutom de nya hästarna så kom det även en ny outfit till midsommarbutiken.

Ninja

Gillar klänningen och kransarna, kul att de är körsbärsblommor. Skulle vara helt magiskt om körsbärsträd kom till Jorvik. Det mindre roliga är väl att dressyrsadlarna inte har fått sig ett lyft än, längtar till den dagen när även de får sig en uppdatering.

Det jag ser fram emot nästa vecka är att få tillverka mina egna kransar och fiska i fiskedammen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar