mars 25, 2024

Comeback?

25 mars 2024
mars 25, 2024



Det var evigheter sedan jag var inne här och kollade läget eller skrev något. Det har hänt mycket under de senaste 2-4 år sen jag publicerade något sist här på bloggen. Mycket som har pockat på min uppmärksamhet och hälsa som har gått upp och ned.
I dag spelar jag inte Star Stable lika frekvent som jag gjorde förr. Tycker att det händer alldeles för lite i spelet. Istället har jag spelat andra spel efter att jag byggde min dator som klarar av nyare spel.

Funderar på att starta att blogga igen. Enligt bloggstatistiken så ser jag att bloggen besöks då och då. Jag har funderat på om ni vill se mer content från Star Stable, eller vill ni ha mer inlägg från andra spel, eller kanske mer IRL inlägg. Vad tycker ni? Vad är ni mest intresserade utav?
Att jag frågar är för att jag inte spelar Star Stable lika mycket i dag som jag nämnde innan. Jag kan publicera Star Stable content och säga vad jag tycker om veckouppdateringarna.


Disney Dreamlight Valley

Jag har börjat fotografera med min Canon 70D och Sony 5000a mer genuint och inte ta halvdana bilder som jag har gjort de senaste åren. Har inte riktigt känt glädjen med att fotografera som jag gjorde när jag började fotografering för första gången. Vill försöka hitta tillbaka den glädjen. Skulle vilja dela med mig av bilderna jag har tagit och kommer att fotografera framöver. Har då funderat på att publicera dem på en annan blogg bara för bilderna, men även på att eventuellt publicera dem här. Vet inte riktigt. Vad tycker ni, skulle ni vara intresserade av att se dessa bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar