maj 17, 2019

Röda Snörets Stig

17 maj 2019
maj 17, 2019
Har tappat räkningen över hur många gånger jag har ridit upp för denna stig. Det är åtminstone över 100 gånger. Visst det börjar bli lite långtråkigt när man inte upplever något nytt, men överlycklig blir man när det börjar regna eller när Lisa har picknick och sjunger sin underbara sång Stars In Your Eyes. Tycker det är så himla kul att Star Stable satsar lite mer på musiken i spelet detta år.

Nu kommer jag fotobomda er med bilder från stigen.


Gordios 
Ett träd föll över vägen. Det är underbara Jojjo i bakgrunden på sin häst Findus.


 Svampformation.


Lisa och Starshine ville följa med till toppen.


 Regn, underbara regn!



 Helios
Vi stötte på en skock får.




 Blitz
Mera regn! Kan inte få nog av regn i spelet.


Det konstigaste men roligast av allt, ett UFO.


 Mysig picknick med Lisa, här sjunger hon sin låt Stars In Your Eyes


Denna är nog en av de mysigaste bilderna jag har tagit. Önskar dock att jag hade haft andra kläder på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar