maj 27, 2019

Akhal-Teké

27 maj 2019
maj 27, 2019

Akhaltekeer, Akhal-Teké eller Akhal Teke... Hur man skriver hästens namn spelar ingen större roll. Det är bara en smaksak, själv föredrar jag Akhal-Teké.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna häst, den är super fin och jag kommer troligen köpa en till. Animationerna är bra, hade dock velat ha övertramp i skritten och att hästen var mer alert men ändå avslappnad. De tre olika galoppanimationerna däremot är jag inget stort fan av. För i dessa animationerna får hästen verkligen en lång hals. Har tittat både på bilder och videos på dessa vackra hästar. Noterade att alla har inte den här jättelånga halsen. Önskar att Star Stable någon gång framöver kortar ner halsen lite eller gör om animationerna.
Traven däremot gillar jag ändå riktigt mycket, även om jag väntade mig annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar